8 haftalık iken kanamalarım başladı 16. Haftaya girdik artık ve ayın 5-6 günü adet kanaması gibi pıhtı şeklinde kanamam oluyor doktor ilk zamanlar düşük tehlikesi dedi progestan verdi iki kutu kullandım. Şimdide rahim ağzında yara var diyor bebek sağlıklı diyor. Nekadar sürer bu kanama normal de değil koyu renkli ve pıhtı şeklinde olması korkutuyor. Çok canım sıkılıyor. Var mı aynı durumu yaşayanlar?