Aynurkrm valla benim ilk gebelik pek bu konularda tecrübeli değilim bugün 24+2 kontrol vardı 700 gram dedi doktorum gelişimi gayet iyiymiş sizinde doktorunuz gelişiminde bir sıkıntı görmediyse normaldir bende bilemediğim için Burda sorma gereği duydum 🙂