kelebek12345 Merhaba arkadaslar. Asılama yapdrdm dün 10. Gndü. Progestan kullanıyordm. Doktorum progestan 10 gn snra biter 10 gn snra kan ver dedi. Ben ilacm dün btti idrar testi yapdm negatifdi. Aksama lekelenmem basladı. Bu sabahda cogaldı. Progestanı bırakdm diyemi acaba? Yoksa adetmi? Bu arada adetime 1 hafta var daha
Gnt38 kelebek12345 Adet olabilir bende progestanı bıraktıktan hemen sonra adet olmuştum günüm gelmedigi halde ama denk mi geldi yoksa alakası varmı bilmiyorum