Elifydn Kızlar 24. Haftadayım, serklajlıyım, ağrımın olması halinde endol kullanmamı söylemişti doktorum, kasılmalar içinde kullanan varmış sanırım, kasılmalar için de kullanılıyor mu bilgisi olan var mı ?
gizem050601 Elifydn Evet serklajdan sonra bana da vermişti doktor 3 gün kullandım ama ben sonra lazım olduğunda kullan ve kullanırsan beni de bilgilendir demişti bana çok kullanımının da bebeğin suyunda azalmaya yol açacağını söylemişti
16Gizem16 Elifydn 13 haftalık serkilaj oldum 22+3 de hunilesme ve kısalma sonucu endol başlandı 32 ye kadar günde 1 tane kullandım 32+3 oldum 3 gündür icmiyorum
Hnd_01 Elifydn evet kasılmalar için kullandim ben.3 gün kullandım.makattan alınıyor.uzun süre kullanilmasi amniyon sıvısında azalma yapıyor demişti doktorum
Kaderss Çok kullanimda bebeğin suyunu azaltır dikkatli kullan kuzum birde sadece endol mu verdi dağa keskin ilaçlarda var
Elifydn Kaderss ya bana ağrın olduğunda al dedi, benim ağrım yok ama karnımda sertleşme kasılma falan var, ne yapacağımı şaşırdım, endol oluyorsa bi kez kullanayım bakayım diye düşündüm
Smyklkc 16Gizem16 serviks kaçtı acaba serklaj oldunuz benim de biraz kısa çıkmış gibi ama doktor bir şey demedi
Elifydn 16Gizem16 bende de kısalma ve hunileşme var, bana hiç ilaç vermedi ekstra, peogestan ve rutin vitaminleri kullanıyorum
Tuba191 16Gizem16 Merhabalar ben de 15. Haftamda serklaj oldum 22. Haftada endol kullanmaya başla dedi ama reçetede hamilelere önerilmiyor yazıyor ayrıca bebeğin suyunu azaltıyor deniyor korkarak içtim beş gün ama bırakmak istiyorum sizde böyle bir sorun oldu mu kullanmışsınız baya
16Gizem16 Smyklkc ameliyattan önce 35 di 22 ye kadar hep böyle gitti 22 de bir anda 17 ye düştü şuan sadece dikiş tutuyor hep yatıyorum 22 den beri doktorum gerek yok evde yuruyebilirsin demişti ama genede yurumedim
Smyklkc 16Gizem16 bende 13 haftalığım 34 mm çıkmış ama doktor hiçbir şey demedi ben bugün e nabıza bakınca gördüm sizce gitmeli miyim başka bir doktora?
16Gizem16 Smyklkc canım benim bir kaybim var daha önce acil serkilaj yapıldı gene 22+3 de acilmam ve kesem disari sarkmisti ben iyi bir doçent bulup dikiş için konuştum ama dediğim gibi kaybim olduğu için bana dediler zaten bidaha gebe kalırsam dikişsiz olmaz diye senin daha önceden varmı böyle bir sorunun
16Gizem16 Elifydn bende progestan ve pruloton iğne kullanıyorum haftada bir defa vitamin kan sulandırıcı vs ama doktorunuza bir danışın genede
16Gizem16 Smyklkc riskli gebelik doktoruna bir gorunseniz iyi olur devlete perinotolojiye gidebilirsiniz şimdi ben burdan ne desem yanlış olur cunki tam ölçüm nedir bilmiyorum inanın ama erken haftada atılan dikiş gerçekten çok faydalı
Elifydn Smyklkc doktorum serklaj yapıldığında rahim yolun yoktu dedi şimdi 1 cm ölçüldü, 4 hafta oldu , yarın yine kontrolüm var ama bu kasılmalar beni çok tedirgin ediyor, herşey yolunda çok şükür ama kasılmalar da hiç istenmeyen bi durum
16Gizem16 Smyklkc canım yanlış anlama korkutmak için demiyorum ama ben diğer gebeligimde ağrıyla gittim enfeksiyon diyip yolladı ultrasonda kasılma var demesine rağmen o gece sancilandim meğer doğum başlamış nisanim bile geldi resmini attım önemli değil dedi yani her doktor iyi olsa keşke hemde çok sevilen bir doktordu gecede gelmedi hastaneye devlete yolladı beni orda serkilaj oldum dikisler tutmadı sezeryan oldum enfeksiyon kaptım başıma gelmeyen kalmadı
Smyklkc 16Gizem16 anladım teşekkürler ben devlete gitmiştim pek açıklama da yapmadı bir de bebeğin eşi asagıda kalbin çok hızlı atıyor vs diyerek beni korkuttu aynı gün tekrar özele gittim bebeğe baktı iyiydi ama servikse bakıp bakmadığını bilmiyorum o da yorum yapmadı yarın gideceğim içim rahat etmeyecek yoksa 🤷🏻♀️
Nsd- 16Gizem16 merhaba geçmiş olsun öncelikle bende sizinle aynı durumdayım bana da pesser takıldı ama malesef sezeryanla doğum yaptım 23 haftada sezeryandan ne kadar sonra gebe kaldınız
16Gizem16 Smyklkc canım vajinal muane işte mumkunse karından ve vajinadan farkediyor tabiki doktorun daha iyi bilir ama benimki şüphelendi bunda vajinal istedi iyikide istemiş
Smyklkc 16Gizem16 bende o da sorun ama maalesef bebeğin esi asagıda olduğu için vajinal yapılmıyor diye biliyorum