Meloo123 zeynepboran_ biz yeni anlaşma yaptık doğum paketi diye geçiyor muayne ücretlerini ve dogumu kapsayan bi paket 60 bin tl siz kaçıncı haftanızdasınız acaba ?
zeynepboran_ Meloo123 ben 34+1 bugün çok aşırı yüksek benim doktorum 24 bin dedi bende merak ettiğim için sordum buradan
Yncatc Ben yeni doğum yaptım 20 25 arası birsey sanırım 1 ay içinde ödeme yapılacakmış fiyatı konuşmadık ama aşırı ilgili bir hastane hemşireleri herseyi mükemmeldi
ArvenMom zeynepboran_ erken doğum oldu ve memnun kaldım yani şuan olsa 60 bin bile veririm düşünmem hem doktorum hem hastane hemşirelerin ilgilenmesi çok iyiydi 5 gün kaldım gayet konforluydu
Yncatc zeynepboran_ evet bi o ilgimizi çekti bizimde ses alıyor aşırı bide ama genel olarak iyiydi onlar hariç
Kg16 Muayene 1.250 Doğum paketi: 66 bin lira sadece doğum 33.000 lira Aralık sonuna kadar bu fiyatın geçerli olduğu söylendi.
Meloo123 Kg16 evet ben 60 bin tl ödedim doğum paketine birkaç hafta oldu nevin hanıma gidiyorum içerisinde muayne ücretleri bazı kan tahlilleri bebeğin ilk muaynesi vs dahil