Selvidaglar kimisinde belirtiler oluyor kimisinde ise hic olmuyor canım teyzemde yaşadı ama onda hiç belirti yoktu benim anlamadıgım özellikle 10. Haftada duruyor gelişim o haftanın ne özelliği var acaba🥺 Allah yardımcın olsun canım dilediğin zamanda tekrar olur inşallah tüm kalbimle duamdasın 🤲♥️