Kevser_my Kızlar 5 aylığım bugün mesela en son 2 de yedim hâla doluyum midem bulanmıyo ama karnım o kadar şiş ki bi yere eğilsem patlicakmışım gibi nefesi zor alıyorum böyle oldugunda ilk hamileliğim bilgilendirirmisiniz
zeymom_ Kevser_my kaç haftalık oldunuz bende aynı öyleyim yemek yeme ihtiyacı duymuyorum sanki saatlerce yemişim patlıyorum gibi 🥹
Zeehraaaa Kevser_my 4.5 aylığım düzenli öğün yiyorum bende şişmiş gibi oluyorum ama geçiyor ve acıkıyorum. kullandiginiz ilaçlardan olabilir
Kevser_my Zeehraaaa ilaç tek kan ilacı kullanıyorum ilaçtan asla değil nefeste o kadar zorlanıyorum ki