Marria Canım bende AliExpress’tem alıcaktım ama güvenemedim bir arkadaşım sipariş verdi 3 ay oldu yok, hergün mesaj atıyor neredeyse gelecek diyorlar postaneye sorun diyorlar, o yüzden hiç güvenemedim. Zaten kredi kartı da kullanmıyorum. Bende instagramda modda.baby diye bir hesap var ordan hemen teslim modellerden aldım. 2 günde geldi İzmir’e çokta güzel paket yapmışlar. Memnun kaldım tavsiye ederim.