Kızlar bizim de evlilikte 5. Yılımız şu an hamileyim ama öncesinde 4 yıldan fazla geriçekilme ile korunduk bıraktığımız an oldu. Eşime diyorum geri çekilme ile hamile kalan oluyormuş diye anlamıyo beni onlar iyi yapamıyorlardır diyo mümkün değil falan diyo kendisi koç burcu çok inatçı ikna edemiyorum. Şu an için zaten hamileyim ama çocuktan sonra yine o yöntemi kullanacağız içim gidiyo ama elimden de bişey gelmiyo. Nasıl hamile kalınıyor ki sonuçta bir temas yok anlatabilir öisiniz?🥺