Kizlar 4 aylık bebeğim var emziriyorum 23 Ekim’de 3 aylık korunma iğnesi vuruldum ilk başlarda iyiydi ama şu 10 gündür bazen lekelenme bazen normal şekilde kanamam var bu yöntemi kullanıp bunları yaşayan varmı acaba normal mi bu düzensizlik yapar demişlerdi ama bitmiyor bu kanama