Yeniannee1903 bende 16 hadtamda hissettim ama benegin hareketi olup olmadigini anlayamadim bi kac gun syni hereket devam edince emin oldum bi kac gun izle kuzum eger ayni hareektler ise bende bebegin hareketidir benim doktorm en net 20. Haftada hissedeceğimi soyledi ama ben 16 haftamda hissettim suan 18 haftalıgiz. Ki net olarak hissediuorum hareketlerini tam anlamak istiyosan srt uztu yatip ayaklarini uzat oyle yatinca hissediyosum en net ben suan oyle yatiyorum mesela icerde hareketlerini hissediyorum suanhatta bi kac gundur sagdan sola kaygdiini bille hissediyorum rahmime baski yaltigini da hissetmeye basladim resmen. Bi kac gundur hatta nerdeyse 1 haftadir fekan yan yatinca da cok hafif hissediyorum otururkende bi iki pit oluyo ama surt ustu yatinca hem daha cok hissediyorum hemde baya uzun suruyo bi iki hareket degil baya baya tekmeliyo otle bi dene bakalim nasil hissedickesin