mevraca Kızlar geceleri adet agrısı gibi agrım oluyor birde dün sanki bebek alta dogru vurdu gibi böyle olup dogum yapan veya böyle sancıları olan varmı. Sabah geçmişti sancılarım
Sedefkitir12- mevraca dpgum sancısı olsa geçmez diye düşünüyorum canım benim kasıklarımda değildi ama adet ağrısı gib geçmeyen bel ağrım vardı
mevraca Sedefkitir12- bendede sanki adet olcakmışım gibi o hic gecmezse mi dogum sancısı oldugu anlasılıyor
DeryaE mevraca 36+5 teyim benim de aynı oluyor. Adet sancısı gibi ve arada bir kasığımda ve vajinada ağrı hissediyorum. Pozisyon değiştirince geçiyorsa yalancı sancıdır
Sedefkitir12- mevraca yani benim öyleydi canım herkeste aynı mı olur bilmiyorum beni yatırmıyordu agrı sadece bekimde olmasına rağmen