ressamanne_ Kan tahlilim herşey güzel ürem sınır 17 benim 16.2 çıkmış gebelikte olabilen bir şey diye okudum ama yaşayn oldumu ?
Masal-10 ressamanne_ Benimde düşük hamile kaldığından beri her testimde yavaş yavaş daha düşmeye başladı 😞 Doktor olur hamileyken dedi ciddiye almadı açıkçası bende üstüne düşmedim canım
ressamanne_ ayseyaman bende yarın soracağım bir sayı düşük zaten ama merak etmiştim çok teşekkürler 🙏🏻
Masal-10 ressamanne_ Olsun canım hamileliğin özellikle 2-3.trimestarında çok normal diyorlar arkadaşımında hep düşük 9 dedi en son