Sezeryan bende çeşitli bel rahatsızlığo yaptı hayatım boyunca bel bacak ağrısı çekmeyen birisiydim arı gibiderlerya oyleydim sezeryan dannsonra hiç toparlanmadım yarım indan gibi oldum ufacık işte bel ağrısı ndan dayanamıyorum hamilelik döneminde muhteşem geçti sonrası baya ağır geldi büyük ihtimalle herkeste farklietki veriyorkendine gelmesi bebeğe bakması ağrısızı ilk kalkma fln zordu kötü bir tecrübe olduoyızden normalistiyorum