Kızlar 7+4 günlük hamileyim dün çok fena kanamam oldu ağrısız bi kanama akıntı diye düşünüp iç çamasırımın kıpkırmızı olduğunu gördüm bugün perinatolojiye gittim kese altında kanama var dedi kalp atışı var çok şükür. Sizin böyle bi durumunuz oldu mu doktor düşükte yapabilirsin geçedrbilir dedi