mimar_anne ya hayırlısı olsun canım benimde oglum 4 yaşında 2 ye hamileyim cinsiyeti bende cok merak ediyorum ogluma hsmileyken cok kötüydüm hep kusuyordum bulantı yaşıyordum öğrendiğimden beri bu hamileigimde 2 aya kadar cok rahat gecirdim simdi yavaş yavaş geliyor bulantılar 😁 kötü olmalar cinsiyeti aşırı merak ediyorum