gunesmomy Kızlar gebelik planlıyoruz, öncesinde neler yapmalıyız? Önerilerinizi yazabilir misiniz ? Ben ilk olarak kadın doğuma muayene olmayı düşünüyorum nasıl bir yol izlemeliyim?
Merve-metin gunesmomy öncelikle kadın doğuma git muayene ol canım hormon testlerine baktır ama adetinin 2.günü git hormonlara adetliyken bakılıyor adetin bitince de ovülasyonla yumurtlama takibi yapabilirsin yada adetin biter bitmez gün aşırı ilişki ile devam edebilirsin ilişkiden sonra kalkma yatabiliyorsan bi yarım saat yat kalçanın altına yatık koy ayaklarını dik ve en önemlisi sağlıklı beslen folik asit ve d vitamini kullan canım stres yapma stres direk hormonları etkiliyor gebeliği zorlaştırıyor canım 🙏🏻 rabbim en kısa zamanda müjdeli haberi almayı nasip eder 🙏🏻🙏🏻🌸🌸🌸
Mervyksl gunesmomy folik asit kullanmaya başla. Aile hekimine gidebilirsin. Ben de ilk kez jinekologa gittim çocuk düşünüyorum diye bana 1 yıl hamile kalamazsan gelip muayene olman gerekiyor demişti.
gunesmomy Merve-metin Çok teşekkür ederim canım amin inşallah 🙏🏻 Ya acaba ultrasonla da bakıyor mu doktor yumurtalıklara öyle düşünmüştüm ben ama bilemedim bilginiz var mı?
Merve-metin gunesmomy adetliyken gittiğinizde karından ultrasonla bakıyor ben gittiğimde alttan bakmayacam enfeksiyon kapabilirsin deyip karından baktı canım
Enen gunesmomy ben gittiğimde adetin 4. Günüydü( 2. Günü haftasonuna denk geldiği için) sadece kan testi istedi. Sonuçların çıksın adetin bitsin bir hafta sonra gel hem Spears testi yapalım hemde muayene edeyim dedi
Serendipity16 gunesmomy senede 1 kere gebelik düşünmeseniz bile smear testi vermelisiniz eğer uzun zamandır vermediyseniz genelde alıyorlar hemen
Merve-metin gunesmomy evet canım bana eylülde yapmışlardı smear testi çok şükür temiz çıkmıştı sonuçları
Enen gunesmomy yapacagini söylemisti p.tesi günü gideceğim. 1 yıl yaptirmadiysan kontrol amaçlı yapıyorlar ben 1 yol boyunca yaptırmadım bakalım o zaman demişti yani genelde yapıyorlar bu benim ikinci olacak en son 4 sene önce yaptırmıştım korkulacak bir şey değil
Sennnnnnn Serendipity16 smear testini uygun görurse yapıyor lar Doktorlar benim doktorum öyle demişti bana
Rumusugur Kızlar bekarken de doktora gittiğimde sol tarafta kistim olduğunu söylemişti doktor ama herhangi bir sıkıntı olmaz korkma demişti gebe kalmama engel olur mu
Serendipity16 Sennnnnnn hamilelik için mi ? Ben o süreçte hangi doktora gitsem önce smear yaptırdın mı yakın zamanda diye sordular
Serendipity16 Sennnnnnn yani aslında smear testinin önemi rahim ağzı kanserinden korunmaktır hamilelikten ziyade bebek düşünmeseniz bile senede bir vermek iyi eğer uzun zamandır vermediyseniz bence verin sizde
Sennnnnnn Serendipity16 vermedim daha yeni evliyim zaten çok şükür bir sıkıntım yok geçen ayda doktora gittim bu ayda bir sorun görmedi yinede teşekkür ederim
Bebh Bizde bebek istediğimiz için kadın doguma gittik Adetimin 3. Günüydu alttan muayene etti benim doktorum ve hormon testi yaptı
Sennnnnnn Bebh Altan muayene sonrası gerek görürlerse hormon testi istiyor benim dokturum benim kız kardeşimde gerekli gördü istedi çok şükür bir şey çıkamadi