emrekedi
Ben 5-6 haftalıkken bi ağladım bi yırtındım. Böyle kalbim acıyodu artık ağlarken. O derece kötü bir üç hafta geçirdim. Hamileliğim çok şükür sıkıntısız devam ediyor. İnş bebek doğunca da sıkıntı çıkmaz.
Ama ne olur ağlamayın. Ben yaptım siz yapmayın.
Ben ara ara o olaylar aklıma geldikçe hala ağlıyorum. Geçen de ağladım, burnum kanadı , burnum kanayınca kasılmalarım oldu, kasılmaya yaşayınca daha çok ağladım vs… sonra onun vicdanını yaşayıp üzülüyosunuz.
Siz ve bebeğiniz biriciksiniz ve hiçbir şeyin sizi üzmesine izin vermeyin lütfen