elmas8 Kızlar doktorunuz kaçıncı haftada sezeryana aldı sizleri? Haftalarınızı tecrübelerinizi yazar mısınız?
Myasminn elmas8 ilk doğumum normal olacaktı aksilik olunca 41+3te sezaryen oldum. Bunda da 39+0a gün verildi
Kanalize elmas8 38+5’te kendi tercihimle sezaryen oldum ameliyatım çok rahattı spinal istedim sonrasında hemen ayağa kalktım bir gece yatıp çıktık 3-4 güne normale döndüm ameliyat sonrası baş ağrısı beni biraz zorladı ama herkeste olmuyormuş şuan gayet iyiyim hamile kaldığım kilomdan bile düştüm
Merve171214 elmas8 iki bebeğimde de 38 haftada aldı doktorum ikinci doğumumu 6 gün önce yaptım hiç sezaryen olmuş gibi değilim ağrım vs hiç yok
_tuuggcce_ 38+6da sezaryen oldum. Hiç korkulacak bir şey yok, stres yapma. Tamamen iyileşmem 1 hafta sürdü. Bol bol yürüyüş yap, iyi gelen şey bu ❤️
sasha Kanalize bende sanırım sezaryen düşünecem canım, ilk iki gün sezaryen yeri ağrısı nasıl oluyor acaba? Biraz bilgi verebilir misin rica etsem?
Kanalize sasha dikiş yerim hareket etmezsem hiç ağrımıyordu benim sanırım ilaçlardan dolayı hareketlerinizi de yavaş ve kontrollü yaparsınız bazen ince bir sızlıyordu sadece ameliyat sonrasında iki defa bastırdılar o zaman ağrı ve acı yaşadım o da anlıktı dikişlerim çok çabuk iyileşti
Selin_42 Merve171214 38+6 olacam yarın bugün gidince yatış vermisti doktorum ama ben yarına erteledim 2.sezeryanim acaba hemen yatış verdikten sonra aliyolar mi yoksa bekliyomuyuz ?
alynozds Doktorum 39+3e gün verdi sezeryan için ama bana biraz geç geldi inşallah evde başlamaz doğumum suyum da fazlaymış düşmezse suyun fazlalığı evde başlama ihtimali yüksek gibi hisler diyelim
Merve171214 Selin_42 benim salı yatışım yapıldı izinli eve gittim çarşamba da 10.30 da doğuma alındım nstye göre alıyorlar ben devlette yaptım doğumu özel veya hastane olarak değişir mi bilmiyorum 🤷♀️
Selin_42 Merve171214 ben devlette yapicam bugün verildi yatisim ama ben yarin olsa olurmu dedim oda olur dedi doktor yarın sabah gidicem inşallah