Selin_42 39+3 ama 1 hafta geriden çıktığı için doktorum hesapladı bugün 38+5 yatış verildi bugün yatış yapılır yapılmaz hemen sezeryana alınıyor mu acaba yarına olsun dedim doktoruma yarın gidicem ama bekletiliyorlar mi acaba yoksa alıyorlar mı hemen ?