5+2 de kanamam oldu benimde kanama durdu ama 6 haftallıkken falan tekrar oldu ve durdu aynı şekilde her hafta iğne vuruluyorum progestan kullanıyorum fitil şeklinde kanama koyu kahverengi içeri temizleniyor olabilir dedi doktor ama yinede düşük tehlikeniz var dedi şuan 8 hafta olduk çok şükür yok inşallah olmaz 🤲🏻Bu arada kanama alanı gözükmedi bizde geçmiş olsun