Smyye0303 izobellaaa-_- inşallah tersi çıkar hayırlısı neyse o olsun 🩷😂kız benimde bir oğlum var bunda herkes kız dedi burdaki velevki erkek çıktı kaç doktora gittim hepsi erkek dedi ve pipi fotosu verdiler elime🤣
Smyye0303 izobellaaa-_- senin kese fasulye gibimi yoksa yuvarlakmi canim😀😅erken tahmin yanlış oluyo benim doktorda kıza benziyo dedi 12 haftalıkken yanılmış mkk hayallerimle ne oynuyorsun dedim🥲😅🤣😂
izobellaaa-_- Smyye0303 😂😂 ilk kesem yusyuvarlaktııı herkes kesin kız dedi erkek oldu şimdi ki kesem de aynııııı
Smyye0303 izobellaaa-_- allahalla bana fasulye gibi geldi oyuzden erkek dedim yuvarlak olunca kız oluyo genelde demekki bunlarda saçmalık uydurması ya😅bunun kesesi farklıysa kızdır belki kaç haftalık suan bebişin belirtilerin nasl gidiyo ilke göre farklimi
izobellaaa-_- Smyye0303 benim hiç bir hamilelik belirtim yok inanır mısın acaba hamilemiyim diye kendime sorduğum çok oldu aynen her şey hurafe ben öyle eğlencesine ama diğer bebeğimi genelde erkek olduğunu buradakiler bilmişti Şuan 10+3 olduk 😀