Aycan543 Rabiajc 26+3 günlük gebeyim ilk başlarda bende de az kanıyordu morarıyordu şimdi artık alıştım çok az kızarıklık oluyor bazen sağlık ocağına gidip koldan yaptırıyorum bazen de kendim göbekten
ftmm38 Rabiajc ignedeki havayı iyice alınca kanama yapmıyor sadece iğne yeri çok minik kanlaniyor bende göbekten yapıyorum
BirazbundanBirazondan1 Rabiajc altan basın ilaç yukarı çıkaın. Bimr yada 2 damla iğnenin uçundan çıksın. Havası kalmamış olur.
Zehraumut Rabiajc ilk zamanlar çok oluyordu şuan 37+1 im 35 den beri kanamıyor ama kanaması normal mesela benim ilk zamanlar aşırı morarıyor du şuan morarma bile yok düşün