Bebegimlegunlerim Kızlar merhaba, 2 ekimde sezaryen oldum yaklaşık 4-5 gün öncesinde akıntılarım normale döndü ama dünden beri tekrar kırmızı Adet mi oldum diye düşündüm ama çok fazla bir kanama yok sadece lekelenme şeklinde. Sizce normal mıdır
gamzosgamzos Bebegimlegunlerim bence adet görüyorsunuz doğumdan sonraki ilk bir kaç adette böyle az az gelme veya aşırı kanama olabiliyor
_tuuggcce_ Adet görüyor olabilirsiniz. Benimde ilk birkaç gün leke gibi oldu, sonra tam söktü tabii ben korunma iğneside vurulmuştum. Şimdi 2.adet zamanım geldi ve lekelenme var kaç gündür tam sökemiyorum
Bebegimlegunlerim _tuuggcce_ teşekkürler. Bende pcosta var belki onun etkiside olup tam sökülmüyor olabilir.