Dileksah ben hiç ekşi istemedimm. Heeeppp tatlıııı😍😍hala pastanelerin önünden geçerken küçük ibo gibi yapışıyorum camlara. Çok canım istiyo ama almıyorum. Aynen az kaldı gibi, 🤔🤔 3 aycık.. :)) amin yaa, Rabbim herkesin evladını kucağına almayı nasip etsin. Sağlıkla sıhatle bir ömür yaşamayı..🙏🏻🙏🏻🥰