Zynepary Bebem pırasa büyüklüğünde hala adı yok. 😂 Lidya ismini eşim çok sevmiş. Var mı önüne ya da arkasına uyan bi isim daha ??? 🥰
tardem Zynepary bizim de kızımızın adı Lidya olacak🤍 Soyadı uzun olduğu için tek isimde karar kıldık, hiç düşünmedim o yüzden, aklıma gelirse yazarım. Sağlıkla gelsinler🥹
amayinedeiyiilerledim Zynepary bebeğinize kavuşmuşsunuz. Sağlıkla büyütün inşallah ☺️ ismini ne koydunuz acaba merak ettim
tardem NovaVina_ NovaVina_ Soylu ve güzel demek, ayrıca topraklarımızdaki önemli eski uygarlıklardan biri.