Eyvz bende genelik şekeri gebelik tansiyon hepsi var ve etkiliyor. Doktorum 36 dedi ama 34 de ciğer geliştirici ile de olabilir miş yoğunlaşmiş iyice dedi kireçlenmeye. Benimki çok riskli. O yüzden 34 u teklif edeceğiz 2 hafta önce öyle değil idi 2 hafta sonra bu kadar olduysa 34 u görürsek şükür