senacnblt06_ Kızlar 17.11 tarihinde kan verdim değerim 17.7 çıktı 04.12 tarihinde tekrar kan verdim değerim 29.2 çıktı normal mi 2 haftada bu kadar az yükselmesi
senacnblt06_ momofmychildren normalde bugün adet günümdü şuan bi kanama oldu ama adet kanaması mı başka birşey mi bilmiyorum