KuzeyinAnnesi10 Beyzakocaa malesef hiç geçmiyor o kasik ağrıları büyüdükçe daha da zor gelicek alışmaya çalış
gencbiranne1 Beyzakocaa benimde erkek ara ara keskin ağrılar giriyor normal dediler rahim büyüdüğü için dediler ama bilmiyorum kontrolüme az kaldı doktoruma da soracağım
gencbiranne1 Beyzakocaa bende 17 haftalık oldu bide size bişey soracağım benim 15. Haftadan itibaren alt karnımdaki şişlik indi resmen daha üstlerde karnıma doğru hafif bir şişlik var normal mi bu acaba sizdede oldumu
Beyzakocaa gencbiranne1 ara ara oluyordu bazen alt karnım şiş bazen üst bebek büyüdükçe yukarı doğru cıkıyo sanırım ama Bi kaç gündür rahmime baskı cok oluyo çişim yok ama varmış gibi o yüzden ahhsshda
gencbiranne1 Beyzakocaa yazamadım az önce hahaha hareketlerini geçenlerde ilk kez hissettim tam göbek deliğinin orada bi an sanki birisi parmağıyla bastırıyormuş gibi bir his hissettim sonra sol tarafımda daha aşağıda saniyelik bir hareket hissettim daha da yok 😅
Beyzakocaa gencbiranne1 benim 2. Gebeliğim bende hissediyorum ara ara kayıyor yada biyerde toplanıyor gibi ufaktan bi başladık hissetmeye ahshxb
Evinuuu Benim de kist oluşmuş sağ tarafımda çok rahatsız ediyor batıyor sanki bebekte o tarafta doktor bakınca orada olduğunu söyledi kist sıkıntı yapar mi acaba ?