Kızlar bu puppp alerjisi o kadar kaşıntı yapıyorki kaşıdıkca bacağımda morarma oluştu. Şimdi buzla falan sakinleştiriyorum fazla kaşımıyorum. Ama merak ediyorum. Bunu yaşayanlarda kaşıntı sonrası morarmalar geçtimi? Yara yapmadım yüzeysel bişey yok. Ama deri altından kızartı morarma şişlik var. Şişlikler geçse bile morarma henüz geçmiyor. Üzerine basınca beyazlıyor sonra yine kızartı oluyor. Bu izler geçicek mi? Hic gitmeyecemis gibi geliyor 😭😭