YesimAykut sdkshn hayırlı olsun canım, haber verelim birbirimize inşallah pozitif olur bende beklemedeyim 😌😌
YesimAykut sdkshn benim aslında haftaya yapmam lazım ama ben başlayacağım yarın ilk idrarımla yapacağım🙂 gebelik belirtileri hissediyorum 🙏😌
YesimAykut sdkshn çatlatma iğnesinin 5 ve 6.günü rahmimi tırmalıyor bir kedi gibi bi his vardı, 2 gündür biraz daha hissetmiyorum rahmimde ağrı ama bu sefer de bel ağrısı var ve uykuya meyilim çok arttı sürekli uyumak istiyorum 🙂
sdkshn YesimAykut İnşaallah vardır canımm ❤️ Belli süreye kadar iğnenin etkisi geçmiyor diyorlar ama bilmiyorum ilk deneyeceğim artık
YesimAykut sdkshn bugün test yaptım canım negatif geldi, geçmiş etkisi iğnenin ama bat 13 daha çoook vakit var pazara falan belli olmaya başlar gibi🙂
sdkshn YesimAykut ooo daha baya varmış canım inşaallah pozitife döner 🙏🫶🏻Çatlatma iğnesinden sonra Kasık ağrıların oldu mu hiç benim hiç olmadı acaba çatlamadı mı diye düşündüm 🥺
YesimAykut sdkshn çatlatma iğnesinden sonra ben de hissetmedim ama 4-5 gün sonra çok tırmalar gibi ağrım oldu😌
YesimAykut sdkshn evet canım 3 gün sonra falan 🙂🙂 şuanda aşırı uyuyorum basıyor uyku ve sabaha kadar uyanmıyorum sadece idrar biraz sıkıştırıyor sık idrara çıkıyorum😌🙂
sdkshn YesimAykut Ben hamile olduğumu bir göğüslerimin acısından bir de gece tuvalete hiç kalkmam normalde ama kalkmaya başladığımda diyorum bir şey var kesin 🙈