Kızlaaar doğum belirtileri başlıklarını okuyup duruyordum burda. Nasıl olur diye. WC ye gittikçe acaba nişanım mı geldi diye peçeteye bakıp duruyordum. Çatı ağrım 1 haftadır vardı sürekli tuvalet e kalkıyordum geceleri. Uykum bölünüyordu ve sonrada 2-3 saat dalamıyordum tekrardan. Geceler uykusuzdu. Dün gece hafiften bel ağrım vardı. Zaten iyice büyüdüğümden uykuda rahat pozisyon bulmakta zorlanıyordum ve belim falan ağrıyordu geceleri. Bi de idrara gidip geldikçe dün gece ıslanıyordum. Acaba kaçırıyormuyum diyordum az ve su gibiydi. Ama sabah 11 de birden boşaldı. Hastaneye kadar 2 alt değiştirdim. Açılmam ve sancım yok. Suyum geldiği için gözlem altında kalmam için hastaneye yatışım yapıldı. Oğlum nerdeyse 2 ağdır baş aşağı duruyordu zaten . Normal doğumu bekleyeceğiz. Sonrasında gidişat ne gösterecek bakalım. Ara ara hala suyum geliyor. Dualarınızı bekliyorum 🌸