Gokkusagivemucize Yaseminnnnndemir Instagram'da takip ediyordum. Normal doğum yanlısı bir doktora benziyor
Tubagnlts Yaseminnnnndemir benim doktorum serçin hanim cok tatlı bi bayan guvenilir ben memnunum kendisinden
Gizemguclu Yaseminnnnndemir ben avicennede ayfer hanima gidiyorum cok pozitif guler yuzlu ama sertan beyi cok met ediyorlar 30 haftalik oldum bu saatten sonra degistiremem ama memnunum
Yaseminnnnndemir Cok memnunun iyi ki gitmişim gerçekten o kadar pozitif ki anlatamam 😊 cok araştırdım hakkında bi tane kötü Bişi ile karşılaşmadım zaten bizzat gidip muayene olunca denildiği kadar tatlı bi bayan olduğunu daha iyi anladım ❤️ Hiç tereddüt etmeyin giderken
Miray_05 Yaseminnnnndemir ben ikili test için gittim instagramda görüyordum bir deneyeyim dedim beğendim gibi bilgili bi kadın sonucumu almaya gidicem haftaya bakalım siz kaçhaftalıksınız
Tubagnlts Miray_05 ben şuan 37+3 günlüğüm son aylarda geçtim avicennaya ilk zamanlar da başka bi hastaneye gidiyodum
Yaseminnnnndemir Miray_05 32+2 haftalık hamileyim ben ama memnunum doktorumdan yani doğumumu orda planlıyorum insallah güzel geçer 😍 doktor hakkında kimseden kötü Bişi duymadım çoğu akrabam orda Doğum yaptı cok memnunlar
Taneminci Miray_05 belki benim kişiliğimden karakterimdendir zaten 1 kere gittim ama nedense bir daha hiç gitmek istemedim ama kadının bana asla bir kötü kelimesi yada davranışıda olmadı hakkını yiyemem
Birsu34 Siz siz olun avicennaya gitmeyin doktorlar Eskisi gibi değiller evimin arka sokağında olduğu halde gitmiyorum
Taneminci Birsu34 ben sertan beye gidiyorum annemde doğum yapmayı düşünüyorum bir kaç kişi daha bu şekilde söyledi bana neden böyle söylediniz acaba bi sebeebi var mı eve yakınlığı açısından o hastaneyi tercih ediyorum ben
Miray_05 Birsu34 nasıl değiller yani biraz daha açarmısınız ben normalde mega ya gidiorum ama ikili test için geldimbeğendim kadını
Birsu34 Taneminci Taneminci doktorlardan memnun kalmadım oysaki diyorum ya evimin arka sokagi a tercih etmiyorum
Miray_05 Yaseminnnnndemir maşallah az kalmış Allah kurtarsın canım ben ilk doğumumu orada yaptım doktorum ayrıldı şimdide bu doktor dikkatimi çekti bir deneyeceğim bakalımnette çok güzel yorumlar var kendisi hakkında