Arzuesin Merhabalar cuma günü doktor 5 hafta 6 günlük olduğumu söyledi kese gözüktü yalnız bebek yoktu bugün tekrar gittim bebek gözüktü ama kalp atışı henüz başlamamıştı sizlerde böyle oldu mu yoksa bebek gözüküp aynı anda kalp atışını da duydunuz mu?
HMBD Arzuesin Evet canım bende 6+1 de gittim duyulmadı 10 gün sonra tekrar bakılıcak inşallah duyarız🙏🏻
Azra8Engin Arzuesin 5+6 da gittim kese boştu bebek görülmedi. 1 hafta sonra gittiğimde 6+6 bebeği ve kalp atışını duyduk
gencbiranne1 Arzuesin 8. Haftada duyarsın kalp atışını bende ilk duymamıştım doktorlar 10. Haftaya kadar normal olduğunu söyledi