Seval58 Merhaba Hayırlı günler 12+3. Haftadayız doktor erkek galiba dedi Sonradan değişirmi net göremedi sizlerde cinsiyetler ne bu haftada olan varmı ☺️
Vhhemho61 Seval58 ben şuna 11+5 ikili test için gittiğimde öğrenirim inşallah 🤲🏻 ama ikinci çocuğuma %90 cinsiyetini demişti ve doğru çıkmıştı ve tam 11 haftalıktı doktora bağlı bazıları gerçekten anlıyor
Ozge_55 Seval58 banada o haftada erkeğe benziyor dedi ama emin olamadm şuan sorduğumda 14 haftalık daha küçük dedi 1 hafta sonra başka doktora gidicem baklm o zmn belli olur insallah😬