sasha Arkadaşlar bebek eşyalarını yıkayacam, erkek bebek genelde kıyafetler havlular falan beyaz ve açık mavi renklerinde, 30 derece siveno ile yikayacam, beyazlari ve mavili/desenlileri ayrı ayrı mı atmam lazım? Yoksa hepsini bir yikasam olur mu?