Başlıktanda okuduğunuz gibi 2 ay deyince hic bulantım yoktu sadece baş agrısı vardı 2 aylık oldum cok fena bulantılar gelmeye başladı ama kusma daha yok şişkinlik hissediyorum aranızda aynı olan var mı😄 2 ay deyince cok rahattım şimdi hafiften kötü olmaya başladım😁