Arzu343434 Merhaba hanımlar sezeryandan sonra dikişlere gelmesin diye göbek üstü mü iç camasir almak lazım .yani tutku marka aldım ama göbek deliği altına geliyor böyle resimdeki yeterli olur mu ki
Mothertea Arzu343434 yüksek bel tavsiye etmem ben normal iç çamaşır giydim bir beden büyük aldım dikiş altında durdu normal zamandaki gibi yüksek bel giyersen dikiş yerin hava almaz hava alması gerekiyor çünkü bunları hiç almanıza gerek yok
ececan2006 Arzu343434 sezeryandan sonra kanamaniz oluyor o gecene kadar kulot bez tavsiye ederim depend vs gibi, sonra da zaten dikislerin hassasiyeti geciyor istediginizi giyin
MrsAda Arzu343434 doğumdan sonra depend giymiştim doktorum kızmıştı dikişler hava almalı diye bence sormadan kullanmayın
whitedream Arzu343434 bende bundan kullandım tekrar alıcam bide lohusa pedi kullandım kanama yoğun olmadı Dpend izin vermediler zaten direk pamuklu çamaşır demişlerdi bana
Arzu343434 ececan2006 kanama kaç gün sürer ki ama günlerce depend kullanmak rahat olmaz diye düşündüm.
Annebebek012 Arzu343434 ben hastaneye normal iç çamasırı goturmeme rağmen dependle rahat ettim yırtıp atıyorsunuz zaten kanama pijamaya degmiş mi derdi de yok eve geçince de normal ped ve normal iç çamasırına gecmiştim ben öyle rahat ettim sonuçta kullan at
Mothertea Arzu343434 ben bir kaç gün depend kullandım kanama yoğun diye daha işime geldi açıkçası kolaydı sonra pede geçiyorsunuz zaten yeterli bence
Arzu343434 Annebebek012 yani göbek altı ve ya üstüne gelmesi farketmez mi külodun benim iç camasirlar dikiş yerinin azıcık üstüne gelecek şekilde suan onları kullanayım mi
Arzu343434 Mothertea anladım canım peki dikişlerin iyileşmesi ne kadar sürüyor bilmediğim için sorayım dedim
Mothertea Arzu343434 yani 1 haftaya toplarsınız hiç ameliyat olmamış gibi olursunuz iç dış dikişlerin iyileşme süresi kaynaması biraz sürüyor tabi ki ama rahat rahat hareket etmek 1 haftayı buluyor