Esum Hanımlar 35+1 im doktor nst sonucuma suanlik iyi dedi anlayanlar yanıtlar misiniz hafif sancılarım var mı
rumeysattnc Esum sancınız yok gibi doktorunuz daha net bilgi verir daha yukarlara ve sık sık çıkması lazım sancı için
Melike3406 Hiç sancın yok olanlar bebek oynamasıyla olmuş maalesef 0 sancı o dağlar varya 100 oluyor hatta daha da fazla öyle doğum oluyor 🥹