Hilalcikkk Arkadaşlar sabah 9-10 gibi kahvaltı ediyorum 2-3 gibi hep acıkıyorum önceden çok yemek filan yerdim şimdi tokluk şekerim sınırda çıktı dikkat etmeye çalışıyorum sabah ve akşam atıştırmalık doyurucu ne yiyorsunuz ?