papatyaolsun ne demek canım iki üç kelimeyse anlatmaya çalıştım diyelim. Adetin 2. veya 3. günü FSH, LH, E2, PRL, TSH istenir. Yada duruma göre ekstra tahlillerde istenebilir. O yüzden adetini beklemelisin. Biz ilk görüşmeye adete yakın gitmiştik sadece hsg ve eşimin sprem testini götürdük. O zaman da ultrason da baktı herşeyin yolunda olduğunu söyledi. İşte yaşımıza göre en çok kadın yaşı etkili bize aşılama ve tüp bebek tutma oranını söyledi kararı bize bıraktı bizde tüp bebek tercih ettik bahsettiğim sebeplerden. Aşılama bana gerçekten zaman kaybı geldi çünkü açıklamayan bir sebepti. Yumurtlaöam adet düzenim iyiydi eşimde keza öyle spremde problem yoktu. Aşılama da biraz doğal yola benzer spermi içeri yerleştirme olsa zaten olurdu dedik ve Allah ın takdiri neyse onu yaşayalım deyip yola koyulduk🤲🏻ikiz konusu da benim ailemde ikiz üçüz çok eşimde de öyle nasip kısmet yani😬 ama zorluğu fazla… evet öyle bir saba var ama tamamen embriyo kalitesi yada başka şeylere bakıyorlar doktorunla istişare edebilirsin bu konuyu. Riskler avantajlar neler öğrenir en doğru kararı verirsiniz. Yaşın da bence gayet güzel en güzel yaşlar .