Tubaeyvzz o zaman senin damarındır o canım 😊merak etme sonuçta atan bir şey var orda kalp olmayacağına göre hıçkırıkta değil diyorsun damar atımıdır ben23 haftalığım senin söylediklerini 18 den beri hissediyorum elimimkarnımdan ayırmazsam sürekli takip edersem bende telaş yaparım biraz akışına bırak 😅 çok telşa yapıyorsanda yarın git bir gör bebeğini burdan içini kimse rhaatlatamaz ama normal bir süreç seninki 👌🏻