User2904 Temmuz’da anlaştım, doğumum Şubat’ta. Hastanelerin dopum paketleri var onlardan alırsanız daha uyguna geliyor. Sadece doğum için nadir hastaneler anlaşır aylar öncesinden. Hastanelerin çoğunluğu doğumun olacağı ay anlaşır paket yoksa. Tek başina doğum pahalı çünkü.