Dlkdmrdlk Merhaba 11 haftalık hamileyim saç boyası değil de saç açıcı sprey ile saç diplerimi değil uçlarını açabilir miyim bi zararı olurmu 3 aydır saçımı boyuyamıyorum bari rengini açtırsam biraz diye düşündüm kendimi iyi hissetmek için 🙏🏻