Esilamm kendinizi rahat bırakın korku olacak elbet ama evladınıza kavuşunca herşey geçecek o ilk ağlama sesini hayal edin benim doğum yapalı 3 ay olacak hala gözümün önünde ömür boyu unutmayacağım bian evet çok acı çektik ama değiyor sizinde bir evladınız varmış onu hatırlayın üzülmeyin