Tek doz yaptırdım ne olur olmaz diye, ama doğumum Allah nasip ederse normal olacak. Kaldı ki sezaryen olsa bile 2023 de yaşıyoruz paslı neşter kullanacak halleri yok diye düşünüyorum… ya da neden sadece hamilelere yapılıyor? Normal ameliyat olanlara yapılmıyor ? Saçma geliyor azıcık