Sena_01 29 kasım=79.18 1aralık=125 5 aralık=189.7 Beta yavas artıyor. Ama düşmüyorda böyle basina gelen varmı. Bu sekilde olmasi nedir ?
sehrengiz_8 Sena_01 sağlıksız gebelik gibi duruyor kimyasal ya da dış gebelik olabilir ihmal etmeyin dış gebelikse
Tubatgn Sena_01 Değer düşmesi yok kimyasal demek için çok erken. Kanama başlarsa ve değer düşerse kimyasal gebeliktir. Dış gebelik diyemeyiz. Dış gebelik usgde belli olur ve değer çok fazla yükselir 😊
MrsAda Sena_01 değerlerin en az 2 kat yükselmesi gerekiyor sağlıklı gebeliklerde genede belli olmaz umarım bebek sağlıklıdır sizinledir 🙏🏻
Semagzll Sena_01 aynı hastanede ve aynı saatte mi verdiniz canım bazen hastanelerde bile fark gösteriyor
Aysll33 Sena_01 benm başıma geldi coraspin kullanınca daha iyi yükselmişti degerm ama malesef kalbi durdu sonradan başta saglksz ilerliyordu beta sizinki gibi