LamiyaCetinkaya ne güzel şimdiden bir sürü şey yapmışsınız ☺️ valla benim bebeğimin daha çorabı bile yok serklajdan dolayı gidip alamadım sadece tulum ördüm bi tane sanırım 1 yaşına kadar rahat giyer.. bende yapayım hırka yelek patik filan yarın ip aldırayım eşime 😇 çok hevesliyim ilk bebiş benimki