asel_asl Kızlar bebeğime bişeyler örmek istiyorum şubat sonu doğacak Allah izin verirse.. fikir verin ne öreyim 😇
Canookii asel_asl iki tane yelek ördüm bi tane oyuncak örüyorum henüz bitmedi Bı tane banyosu için lif ördüm yumoş yumoş. İki üç tane de patik ördüm. Biraz büyüsün atkı bere de örmeyi düşünüyorum
asel_asl 1 tane uyku tulumu ördüm sadece başka bişey örmedim.. serklajlıyım canım sıkılıyor bişeyler yapmak istiyorum sizce ne olabilir
Sennnnnnn @"Gamzeca asel_asl asel_asl tığ ile kalpli bebek battaniyesi ördü annem içini astarlacak polar geçirtirdi çok güzel oldu
Bebekbeklrkn Gamzecanpolat iplerini nerden ne kadara aldınız peki kızlar yine bilen varsa yazarmı ipler pahalı uygun nerden alabilirim
asel_asl Mercimeek ay benim annem bilmiyor örgü örmeyi 😅 ben biliyorum her modeli yaparım ama içime sinen bişey arıyorum
asel_asl PapatyaAnne_ evet bende ordan baktım zaten .. çok güzel oldu herkes bayıldı bi de ben kadife ipten yaptım yumuşacık oldu
MelteM2cck asel_asl ben yelek ördürdüm. Ama bambu ipliginden. Bu zamanının çocukları alerjik doğuyor. İlk kızım alerjik dogdu. Örme hiç bisey kullanamazsın demişti doktor. Yün pamuk vs Ama bambu anti alerjikmis o yüzden bambudan ördürdüm 2.bebegimede