Hm2604 bilmiyorum ki belki olmuştur yani fikir yürütüyorum ben bi doktora gittim ilk evlendigimde rutin bi kontrol için duzensizlikten dolayi normal dedi kist var ama normal. Sonra ayni doktora gbe kalmak için kontrole gittim korunmuyorum ama olmuyor dedim sadece 5 ay sonra ayni doktor polikistik over var ondan dedi ondan once sordugumda yok demisti